Novým trendom vo vývoji nabíjacích staníc je prechod od „anti vandal“ riešení ku komerčnému využitiu nabíjacej stanice vo forme 55“ palcovej obrazovky pre reklamné a komerčné účely.
Poskytovateľ nabíjacích služieb má možnosť počas nabíjania elektromobilu v dĺžke rádovo desiatok minúť využiť prednú časť nabíjacej stanice a poskytnúť posádke elektromobilu rôzne druhy komerčných informácií alebo môže tento reklamný priestor prenajať inému subjektu.
Takýmto komerčným využitím je možné okrem príjmu za nabíjanie získať dodatočný príjem a zvýšiť ziskovosť poskytovaných nabíjacích služieb. Napriek tomu, že ich cena je o polovicu vyššia návratnosť investície je o tretinu rýchlejšia.
Spoločnosť ECO Auto s.r.o v spolupráci s čínskymi výrobcami ponúka AC komerčné nabíjacie stanice s výkonom 11/22/43 kW a DC komerčné nabíjacie stanice s výkonom od 40 do 600 kW.
Comments